5 Simple Techniques For بیماری لوپوس در بچه ها

Wiki Article

عفونت ادراری و بهترین دارو برای عفونت ادراری در زنان و مردان

نتایج تست خون ممکن است نشان دهنده کم خونی بیمار باشد که معمولاً در لوپوس رخ می‌دهد.

برخی از دانشمندان معتقدند که به دلیل عوامل ژنتیکی، بدن نمی تواند سلول های مرده را از بین ببرد.

نقص عملکرد کلیه‌ها: در بعضی بیماران، لوپوس باعث آسیب به کلیه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برخورد با کودک بد دهن! راهنمای والدین برای عبور از این بحران.

کلیه ها اندام هایی هستند که بیشتر تحت تأثیر عوارض بیماری لوپوس قرار می گیرند. التهاب طولانی مدت در کلیه ها باعث آسیب رسیدن به آن ها می شود. اگر این التهابات بیش از حد در این اندام ها باقی بمانند و درمان نشوند، کلیه ها شروع به از دست دادن عملکردشان می کنند.

۷ بهمن آزمایش چربی خون؛ تفسیر و خواندن نتیجه + شرایط انجام آزمایش

آزمایش های بیشتر مانند آزمایش فیلتراسیون کلیه در صورت نیاز جزئیات بیماری لوپوس انجام می شود. ممکن است از افرادی که دارای ناهنجاری در آزمایش کلیه هستند، نمونه برداری انجام شود که دقیق ترین روش تشخیص میزان التهاب و آسیب کلیه ها است. شمارش سلول خون

این علائم می‌توانند در افراد متفاوت به صورت یک باره و ناگهانی یا به صورت تدریجی ظاهر شوند.

در گذشته نگرانی‌هایی در رابطه با درمان جایگزینی هورمون و افزایش خطر بالا رفتن بیماری لوپوس وجود داشت. با این حال، تحقیقات اخیر نشان داده‌ اند که اگر علائم یائسگی شدید باشند و بیماری به خوبی کنترل شده باشد، استفاده از روش درمانی جایگزینی هورمون به مدت کوتاه، خطری ندارد. بارداری و بیماری لوپوس

این آزمایش تعداد گلبول های قرمز، گلبول های سفید و پلاکت ها و همچنین میزان هموگلوبین و پروتئین موجود در گلبول های قرمز را اندازه گیری می‌کند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آندوکاردیت بر دریچه های قلب تاثیر می گذارد و آن ها را ضخیم و بزرگ می کند. در نتیجه، قلب رشد می کند که منجر به مرگ فرد می شود.

آنچه تا کنون گفته شد، شما را با علائم لوپوس آشنا کرد. اگرچه این علائم تنوع و طیف گسترده ای دارند، شما با مشاهده آنها می‌توانید به پزشک مراجعه کنید.

Report this wiki page